A Mester elnyerte a megtisztelő Business Superbrands 2009 státuszt és ezzel bekerült az üzleti szektor legjobb márkái közé.
A Business Superbrands Program keretében 2009-ben immár második alkalommal ítélték oda a B2B márkák legjobbjainak járó díjakat. A 14 tagú, független szakemberekből álló bizottság döntésének értelmében a Mester Business Superbrand minősítést kapott.
A Business Superbrands 2009 státuszról
A Magyarországon öt éve működő Superbrands program mellett 2008-ban először indult el a nemzetközi piacon már évek óta meghatározó Business Superbrands program. A Business Superbrands az üzleti szektor márkáinak legkiválóbbjait mutatja be.
A bizottság elé kerülő lista a Dun & Bradstreet által nyilvántartott mintegy 500 ezer, működő vállalkozás szűrésével és a legnagyobb hazai szakmai szervezetek, illetve kamarák ajánlásainak figyelembevételével jött létre. Ez a mintegy 3000 márkát/céget tartalmazó lista egyaránt tartalmazza a legnagyobb nyereségű hazai cégeket csakúgy, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – a kisebb vállalkozásokat, melyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak.
A Business Superbrands címet elnyert márkáknak lehetőségük van részt venni a Business Superbrands 2009 Programban.
Az eredetileg Nagy-Britanniából indult Superbrands program, ma már világszerte 82 országban működik, mindenhol azonos módon szabályozott keretek között.
A Superbrands szervezetről, hátteréről, nemzetközi vonatkozásairól bővebben: www.superbrands.hu